Dagje Kuta - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu Dagje Kuta - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu

Dagje Kuta

Blijf op de hoogte en volg Richard

10 Augustus 2015 | Indonesië, Sanur

Vandaag een dagje Kuta gedaan.
Om 9.00 stonden we al voor de ingang van het Water Bomb Park.
Dit park heeft een groot aantal spectaculaire glijbanen en wildwater attracties.
Er was er zelfs één van 33 meter hoog waar in een vrije val recht naar beneden wordt gestotrt met een snelheid van 2,5 G-kracht.
12 jaar terug mocht ik deze al doen, nu was deze gemoderniseerd en heb ik samen met Romy deze baan gedaan.
Een beetje op tijd er zijn scheelt al veel wachtijd en je kunt de rest van de dag ook nog op een andere manier invullen.
Een dagje hier in dit park is peper duur, dat wisten we nog van 12 jaar geleden toen wij hier ook waren, maar dat mag wel voor een keer.
Rond de klok van 14.00 waren wij er wel klaar mee, toen eerst maar voor een vette bek gegaan. Haha!!
Een lekkere chicken wrap ging er dan ook wel in.
Vervolgens zijn we naar het monument van de afschuwelijke bomaanslag geweest die plaats vond op 12 oktober 2002 in het uitgaanscentrum van Kuta.
Op het moment van dit drama waren wij ook op Bali en wel 3 km hemelsbreed er vandaan in Siminyak.
Nadat wij alle 200 namen van de omgekomen mensen, waaronder 4 nederlanders met het kippenvel op de armen hadden gelezen zijn wij het centrum van Kuta ingegaan en hebben ons daar prima vermaakt.
Om 18.45 had onze ingehuurde chauffeur ons weer afgezet bij ons hotel.
De avond is dan ook naar zo'n best wel drukke maar gezellige dag rustig verlopen.

• 10 Augustus 2015 - 14:32

Karla:

En wat zit er de komende paar dagen nog aan te komen? Of doen jullie het rustig aan.
    Je schrijft leuk Richard! Mag ook weleens gezegd worden.

• 10 Augustus 2015 - 18:35

De Giesjes :

Blijf je thuis ook een blog bijhouden? Gaan het nog missen als jullie thuis zijn! Xx

• 11 Augustus 2015 - 04:07

Richard Hol:

Ja Karla voor ons breken nu de laatste twee dagen aan waar wij het inderdaad rustig aan zullen doen.
    Wat het schrijven betreft, ik schrijf zoals ik het zelf beleef heb.
    Sommige mensen zullen de zinnen misschien te lang vinden maar ik kan nu eenmaal niet iets in een paar woorden zeggen, je kent mij

• 11 Augustus 2015 - 04:09

Richard Hol:

Nou Rob en Karin dat wil ik best doen hoor maar het zullen dan minder spannende en aantrekkele verslagen zijn dan hier.
    Zeg maar gerust saai! Haha!

• 12 Augustus 2015 - 09:20

Degiessjes :

Dan gaan we gewoon weer appen Richard!