Genieten in Pemuteran - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu Genieten in Pemuteran - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu

Genieten in Pemuteran

Blijf op de hoogte en volg Richard

03 Augustus 2015 | Indonesië, Pemuteran

Goedemorgen allemaal.
Ons gevoel was juist, wat een prachtig resort hier.
Alles is hier tot in detail en voor Indonesische begrippen professioneel geregeld.
We zijn na het ontbijt eerst een rondje gaan maken en toen naar de schildpadden geweest zoals Romy het wilde, we konden het niet vinden en na verwachting zijn we er twee keer langs gelopen omdat we niet in de gaten hadden dat het zo kleinschalig was.
We hadden er meer van verwacht maar het was best wel grappig.
De rest van de dag lekker gerelaxt, heerlijk in de zon gelegen en ook weer een heerlijke Balinese massage gedaan en de dames zijn naar de manicure geweest.
S'avonds heerlijk gegeten in het restaurant op het resort waar deze avond live muziek was.
Best gezellig maar het was verre van zuiver en het restaurant liep dan ook snel leeg. Haha!
Die avond hebben tot laat nog zitten kaarten in de bar waar de live muziek nog steeds hoorbaar was.
Het werd op een gegeven moment echt tenenkrommend slecht en we moesten er wel om lachen. Haha!

• 04 Augustus 2015 - 19:10

Karla:

He zo leuk om dit allemaal te lezen. Hoe leuk om het samen mee te maken.