Borobudur - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu Borobudur - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu

Borobudur

Blijf op de hoogte en volg Richard

28 Juli 2015 | Indonesië, Jogjakarta

Vanmorgen vroeg om 8.00 vertrokken vanuit Pangandaran voor een rit van een uurtje of 7 richting de Borobudur.
Onze chauffeur Janton heeft op een veilige manier stevig doorgereden met een gemiddelde snelheid van nog geen 50 km/ per uur. Haha!
Met een tussenstop van ongeveer 45 min om lekker te eten en de beentjes even te strekken kwamen wij om 15.15 aan bij ons guesthouse Rumah Dharmal in het plaatsje Kutoarjo aan de voet van de Borobudur.
Voor ons een super mooie locatie vanwege de rustige ligging midden tussen de rijstvelden.
Morgen om rond 6.00 vertrekken we naar de Borobudur om daar de zon op te zien komen en de Boeddhistische tempel van dichtbij te zien.
Voor ons is dit een weerzien na 20 jaar, voor Romy zal dit een nieuwe ervaring zijn.
Bij terugkomst gaan we op ons gemak ontbijten en na het het nemen van een heerlijke douch nemen we afscheid van deze wereld plek en reizen we 30 km oostwaarts richting Jogjakarta waar wij twee nachten zullen verblijven.

• 28 Juli 2015 - 16:02

Karla:

Wij genieten hier met jullie mee, dus vooral blijven schrijven

• 28 Juli 2015 - 18:06

De Giesjes:

Ach, op vakantie heb je de tijd, dus 50 km per uur is een prima snelheid!
    Rust lekker uit en veel plezier morgen.
    Dikke kus

• 28 Juli 2015 - 18:18

Maarten:

Helemaal top zo, wij reizen voor ons gevoel lekker mee!!
    De zonsopkomst zal wel prachtig zijn daar.
    geniet er maar van!!
    Fijne tijd nog.