Pangandaran - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu Pangandaran - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu

Pangandaran

Blijf op de hoogte en volg Richard

27 Juli 2015 | Indonesië, Pangandaran

Vandaag zijn we naar de Green Canyon gweest.
Dit is wat ze hier zeggen de Amerikaanse Grand Canyon maar dan onderwater.
De boottocht er naar toe deed ons een beetje denken aan een rivier in het Amazone gebied.
Onderweg kon je inderdaad door het heldere water de uitgesleten vormen van de rots partijen zien die je in Amerika Boven de grond hebt.
Op een geven moment kwamen we bij een stuk waar je mocht zwemmen en je van een rots kon laten afglijden.
De intentie was er om dat te doen, tot ze daar in eens onverwacht weer extra geld voor gingen vragen wat bij de entré niet was vermeld.
We hebben het dan ook niet gedaan, toch jammer weer dit soort ervaringen.
Later spraken we bij Batukaras Beach een Belgisch stel wat bij ons in het hotel verblijft dat zij het ook opmerkelijk vonden maar het toch hebben gedaan.
Achteraf vonden ze het veel geld voor wat je er voor kreeg.
Op Batukaras Beach waar we nog even waren word door de lokale jeugd heel veel gesurft omdat daar de golven de hoogte hebben om het goed te kunnen.
Ook hier was het geen strand om eens lekker te zonnen.
Enig toerist, dan voel je je niet op je gemak tussen al die lokals.
Vanmiddag lekker rustig bij het zwembad in de zon gezeten en wat gelezen.
Morgen staat een 7 uur durende autorit op het programma, wij gaan namelijk naar Yogakarta.

• 27 Juli 2015 - 14:10

De Giesjes :

Leuk om jullie reisverslagen te lezen! Vanmiddag ook gezellig even met Joke geappt. Morgen weer een lange rit, maar geniet ervan! Dikke kus weer uit een winderig en nat Vlaardingen.