Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu

Sanur

Blijf op de hoogte en volg Richard

09 Augustus 2015 | Indonesië, Sanur

Vanmorgem om 11.00 vertrokken uit Balangan op weg naar onze laatste locatie, Sanur.
Aangekomen bij hotel Parigata Resort en Spa in Sanur zien wij weer een prachtige locatie waar wij onze mooie reis in stijl kunnen afsluiten.
In de middag hebben ons prima vermaakt door heerlijk langs alle winkeltjes en horeca gelegenheden te slenteren.
Op de terugweg liepen we voor de fun toch maar weer even een massage salon binnen, deze zitten hier zo'n beetje om de 50 mtr.
De dames gingen voor een pedicure behandeling, nageltjes lakken, knippen enz. en zelf heb ik mij weer onderworpen aan een rug, nek en schouder massage van een half uurtje.
Dit alles weer voor het luttele bedrag van €11,90 voor drie personen. Haha!

• 09 Augustus 2015 - 15:34

Degiessjes :

Dat is afkicken als je straks weer terug bent in NL. Geef je geen ongelijk hoor.

• 09 Augustus 2015 - 15:38

De Giesjes :

Wat een lachertje € 11,90 voor 3 personen. Heerlijk hoor, nu nog even genieten van jullie laatste daagjes. Xx