Cooking Class workshop koken. - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu Cooking Class workshop koken. - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu

Cooking Class workshop koken.

Blijf op de hoogte en volg Richard

06 Augustus 2015 | Indonesië, Ubud

Vanmorgen om 8.00 afgehaald door een medewerker van de Cooking Class voor een workshop Indonesies koken.
Na dat we nog een aantal mensen hadden opgehaald zijn we naar de lokale markt gegaan om uitleg te krijgen over kruiden en ingrediënten die wij deze ochtend gaan gebruiken.
Aangekomen op locatie mochten we na uitleg mochten we onze groentes en andere ingrediënten zelf snijden en bereiden.
De mensen deden werkelijk alles om je een hele leuke morgen te bezorgen.
Omdat er in ons midden een meisje van 10 haar verjaardag vierde kreeg zij na afloop van het eten wat wij zelf hadden gemaakt en opgegeten spontaan een verjaardagstaart aangeboden met kaarsjes en naam er op.
De rest van de middag zijn we lekker door het kleine centrum van Ubud gewandeld en hebben voor ons drieën prachtig zilveren sieraden gekocht.
In de avond even lekker relaxen en natuurlijk weer heerlijk gegeten.

• 06 Augustus 2015 - 13:09

Degiessjes:

Wij verwachten bij thuiskomst van jullie dan minimaal een heerlijke Indonesische rijsttafel geserveerd naar traditionele Indische traditie! Leuk om mee te maken hoe het daar aan toe gaat.

• 06 Augustus 2015 - 19:50

Karla:

Eten en zilver, allebei niet verkeerd;)

• 08 Augustus 2015 - 07:38

Evs:

Hmmmm.....Ja, ik verwacht nu van jullie ook wel wat!

• 08 Augustus 2015 - 11:36

Richard Hol:

De recepten kregen we mee, dus wie weet?