Dolfijnen en het luxe Munduk - Reisverslag uit Munduk, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu Dolfijnen en het luxe Munduk - Reisverslag uit Munduk, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu

Dolfijnen en het luxe Munduk

Blijf op de hoogte en volg Richard

05 Augustus 2015 | Indonesië, Munduk

Vandaag was het tijd voor ons zoveelste mooie ervaring waar we lange naar uit hebben gekeken en dat is het zwemmen met dolfijnen.
Aangekomen bij de plaats waar de dolfijnen zwommen kregen we instructies waarna we het bad in gingen.
Na twintig minuten konden we niet anders concluderen dat dit weer een super ervaring was die we nooit hadden willen missen!
Na afloop vertelde de trainer die overigens ook best een aardig woordje nederlands kon dat hij meer nederlands wilde leren.
Wij hebben hem toen het boekje Hoe en Wat Indonesch gegeven waar heel veel vertaalde woorden in staan.
Vanuit deze bijzondere plek zijn verder gereden naar voor ons misschien wel de meest mooie plek van de hele reis, Munduk!
Daar aangekomen bleek dat het nog mooier was dan verwacht.
Wat een luxe en schoonheid van de omgeving met een prachtig uitzicht, een infinety pool en jacuzzi.
Ook onze Garden Villa was één en al luxe.
Helaas zijn we hier maar voor één nacht maar het was volop genieten!

• 05 Augustus 2015 - 08:18

Lianne:

leuke fotooos gaaf hoor zwemmen met dolfijnen

• 05 Augustus 2015 - 08:38

Wil:

Jammer dat niet alle foto's bij mij zichtbaar zijn. Maar jullie genieten duidelijk van je vakantie . Groetjes van ons

• 05 Augustus 2015 - 09:19

Degiessjes :

Foto's komen niet helemaal duidelijk over maar jullie genieten wel! Heel apart om met dolfijnen te zwemmen.

• 05 Augustus 2015 - 15:31

Richard Hol:

Ja Wil, dat probleem doet zich al de hele reis voor.
    Kan er helaas niets aan doen vanaf hier.
    De site zelf werkt ook regelmatig niet, loopt vast of is niet bereikbaar.

Tags: dolfijnen