Via Surabaya naar de Bromo - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu Via Surabaya naar de Bromo - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu

Via Surabaya naar de Bromo

Blijf op de hoogte en volg Richard

02 Augustus 2015 | Indonesië, Jogjakarta

Vanmorgen om 6.00 vertrokken om de vlucht van 8.45 te nemen naar Surabaya om vervolgens met de auto naar Probolinggo te rijden aan de voet van de Bromo vulkaan.
Om 14.45 kwamen wij aan bij hotel Yoschi's, ook hier helaas geen vriendelijk ontvangst en onze woning was ook niet klaar maar dat kan.
Niet even, gaat u maar even naar het restaurant en drinkt u daar maar iets, helemaal niets werd er gezegd.
Na 25 min vertelde onze chauffeur Janto naar welke woning we moesten en bij aankomst waren ze nog bezig met de schoonmaak.
Na dit alles hebben we even een klein wandelingetje gemaakt maar was weinig of niets en hebben bij een mooi hotel iets verder op iets gedronken en gezellig gesproken met een Nederlands gezin met drie kinderen dat een rondreis maakte op de bonnefooi.
Erg leuk om ook hun verhalen te horen.
S'avonds dachten we op tijd te gaan eten omdat we er s'nachts om 2.30 uur uit moesten om naar de Bromo te gaan.
Helaas kwamen we bedrogen uit, we hadden iets over zessen ons eten besteld en kregen het rond 20.00.
Helaas was het niet alles wat we besteld hadden, maar we hadden in ieder geval iets.

• 02 Augustus 2015 - 08:47

DeGiessjes :

Hey Hollie, zo ken ik je weer haha even lekker mopperen

• 02 Augustus 2015 - 08:50

DeGiessjes :

Maar uhhh.......hoe was het bij de Vulkaan? Niet uitgerookt? Groetjes van ons allemaal.

• 02 Augustus 2015 - 09:26

Maarten:

Toch jammer ja
    Heb je alles perfect geregeld vooraf denkje,
    Zijn ze daar toch niet zo als je had verwacht. Maar evengoed blijft het een geweldige belevenis.
    Succes met de verdere reis en blijven genir hè! !

• 02 Augustus 2015 - 09:27

Maarten: