Onderweg naar Pangandaran - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu Onderweg naar Pangandaran - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Pangandaran

Blijf op de hoogte en volg Richard

26 Juli 2015 | Indonesië, Pangandaran

Vanmorgen vroeg vertrokken uit ons hotel om van Bandung naar Banjar te reizen met de trein.
Wij vertrokken om 8.20 en alles ging heel officieel.
De tickets waren in Nederland al gereserveerd en op vertoon van je paspoort mocht je doorlopen.
In de trein had iedereen zijn vaste stoel.
Onderweg hebben we prachtige plaatjes gezien, mooie vergezichten en zee groene sawaa's (rijstvelden)
Onderweg werden we ook bediend door een soort gastvrouw.
Zij vroeg of je tegen betaling iets te eten wilde.
Natuurlijk zij ik, dat gaat er altijd wel in. Haha!!
Om 12.15 kwamen we aan in Banjar waar onze nieuwe chauffeur Anton ons kwam afhalen waarna we in ongeveer 1,5 uur naar Pangandaran zijn gereden naar het Myiur Resort hotel.
De uitstraling van het hotel was prima maar we kregen nou niet het gevoel dat we ook erg welkom waren, erg jammer.
Het ontbreekt hier aan sfeer en gezelligheid.
Kamer was voor de rest goed, maar het personeel begreep niet hoe ze met de gemiddelde toerist moest omgaan.
Waar ze volgens ons erg goed in waren was zitten, hangen en vooral naar elkaar aankijken.
Vanmiddag het strand bezocht en ook hier weer met diverse locols op de foto, hier zullen we wel nooit meer vanaf komen deze vakantie.
Helaas geen strand om eens lekker te gaan zonnen, jammer.
Vanavond ons weer met z'n drieen helemaal vol gegeten voor het astronomische bedrag van €6,50!!!

• 26 Juli 2015 - 17:17

Hey lieve mensen,
    Dat zijn nog eens bedragen om lekker te kunnen uiteten!

• 26 Juli 2015 - 17:19

Geniet van jullie reis!
    Dikke

• 26 Juli 2015 - 17:20

Kus

• 26 Juli 2015 - 18:44

De Giesjes :

Hoi verre vrienden, jammer van het personeel, maar laat jullie vakantie hier niet door verzieken. Dikke kus, xx