Lange reis naar Medan - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu Lange reis naar Medan - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Richard Hol - WaarBenJij.nu

Lange reis naar Medan

Blijf op de hoogte en volg Richard

22 Juli 2015 | Indonesië, Medan

Vanmorgen om 10.00 vertrokken uit Tuk Tuk op Samosier eiland.
Het plan was om de ferry van 11.00 te nemen maar het was zo druk dat het uiteindelijk 12.20 werd!!
Je kunt daar bij zo'n ferry geen kant op als alleen maar wachten.
Dat hebben we dan ook maar gedaan.
Na een uur varen hebben we onze reis weer opgepakt richting Medan.
Na een slopende rit waar we ook onderweg nog werden getracteerd op een lekke voorband die ik samen met de chauffeur heb vervangen kwamen we pas om 19.30 (!) aan bij ons hotel.
Gauw even opfrissen en gelijk maar lekker gaan eten, want dat hadden wij wel verdiend.
Nu lekker slapen want morgen vertrekken we hier weer om 7.00 want 9.45 vliegen we naar Jakarta op Java

• 22 Juli 2015 - 17:13

De Giesjes:

Zo, dat is een lange dag geweest. Rust lekker uit en hoe is het met Joke, weer helemaal opgeknapt?
    Groetjes van ons viertjes, xxxx

• 22 Juli 2015 - 17:24

Richard Hol:

Ja Joke is weer opgeknapt maar ik zelf ben stront verkouden en heb last van kriebelhoest.
    Verder gaat alles goed hoor. Haha!

• 22 Juli 2015 - 21:14

Giessjes :

Je hebt vakantie hé Hollie! Vroeg je bed uit, band plakken, vrouwtje verzorgen, met Romy wel alles goed? Alvast een goede vlucht morgen

• 22 Juli 2015 - 21:48

Karla: